PriceRunner Købsgaranti


FAQ


Herunder finder du svar på ofte stillede spørgsmål. Hvis du stadig ikke finder svar på netop dit spørgsmål, så kontakt os endelig.

Telefon: 71 99 63 61

E-mail: info@GrejFreak.dk


Hvordan bestiller jeg en vare?

Levering - Hvornår kan jeg forvente min ordre?

Tilføjelse af varer - Kan jeg tilføje en vare, på en ordre der allerede er bestilt?

Har du bestilt en ordrer til afhentning i vores butik ved en fejl som skal sendes til dig?

Lagerstatus på varer - En vare på hjemmesiden er ikke på lager, hvornår får i den hjem igen?

Størrelse på varer - Jeg er i tvivl om varen passe - Kan i hjælpe med at finde den rigtige størrelse?

Ordrebekræftelse - Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Betaling med ViaBill - Hvordan foregår det?

Information omkring varen - Ønsker du mere information?

Hvornår modtager jeg min vare? - Track & trace - Hvordan virker det?

Ordrestatus - Følg din ordrestatus og se gamle bestillinger

Returnering - Fejlkøb/Forkert produkt

Returnering - Defekt vare

Har GrejFreak.dk en butik?

Hvordan virker prisgarantien?

Andre spørgsmål


Hvordan foretager man en bestilling på GrejFreak.dk?


  1. Find den ønskede vare.
  2. Kom varen i indkøbskurv ved først at vælge antal, og derefter klikke på symbolet "Køb".
  3. Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.
  4. Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer skal du trykke "Gå til kassen" , hvor du kan markére produktet og trykke "fjern markeret" eller rette i boxen med antal. Tryk herefter på 'Opdater', og du vil se prisen efter ændringerne.
  5. Når du har fundet det ønskede antal varer trykker du "Gå til kassen" og herefter på "næste".
  6. Herefter kommer du til siden "Ordre information" hvor du skal udfylde dine informationer, vælge fragt form og ønsket betalingsform.
  7. Når du har indtastet dine oplysninger og valgt fragt- og betalingsform skal godkende vores handelsbetingelser nederest på siden.
  8. Herefter bliver du bedt om at indtaste dine kreditkortoplysninger for at gennemføre købet. Hvis du har valgt at betale med bankoverførsel, bliver din ordre godkendt med det samme og du skal derfor logge på netbank for at overføre pengene til os.
  9. Ved betaling med kreditkort bliver din bestilling først godkendt, når du klikker på "Gennemfør køb". Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.
  10. Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger.
  11. Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse hvori du finder et track & trace nummer til Post Danmark.

God fornøjelse med at handle på vores shop.


Tilbage til top

Hvornår kan jeg forvente min vare?


Hos GrejFreak.dk har vi dag-til-dag levering på lagervarer. Det betyder at du kan bestille din vare en hverdag, før kl. 16.00 og modtage varen allerede dagen efter.
Alle varer bestilt om fredagen før kl. 16.00 bliver leveret lørdag.
Alle varer der bestilles i weekenden bliver pakket og sendt mandag.
Der kan dog forekomme ekstra leveringstid, hvis der er travlhed hos Post Danmark. Her kan du med fordel følge track'n'trace nummeret.


Tilbage til top

Kan jeg tilføje en vare til min ordre?


Du kan sagtens tilføje flere varer til din ordre. Dette kræver dog at vi ikke allerede har pakket varen. Når du finder den vare du ønsker at få tilføjet, skal du bare skrive det i kommentarfeltet på din næste ordre. Så er vi OBS på din pakke.


Tilbage til top

Har du bestilt en ordrer til afhentning i vores butik ved en fejl som skal sendes til dig?


Hvis du har bestilt en ordre på vores hjemmesiden og ved en fejl fået valgt afhentning i vores butik, så kan du bestille en ny ordre på hjemmesiden med nedenstående produkt og på den måde selv vælge og betale fragt form. Hvis du har bestilt for over 499 kr, så kan du også blot skrive til os på mail at du ønsker ordren tilsendt.

Showroom Salg


Tilbage til top

Hvornår får i varen på lager igen?


Vi kan ikke altid give et bud om hvornår varen er på lager igen, men vi vil rigtig gerne undersøge det for dig. Finder du et bestemt produkt som ikke er på lager, kontakt os endelig så vi kan forespørge hos vores leverandør og give dig en tidshorisont. Du kan kontakte os både på mail info@GrejFreak.dk og på telefon 71 99 63 61.


Tilbage til top

Jeg er i tvivl om størrelsen passer mig


Vi har en størrelsesguide under alle produkter, som du med fordel kan benytte. Hvis du bestiller en vare online og den ikke passer dig tilbyder vi også gratis ombytning.
Læs mere om ombytning her. Vi har også et showroom du kan besøge og finde den rigtige størrelse til netop dit produkt. Her kan du prøve varen og tage den med dig hjem med det samme, hvis varen er på lager.
Læs mere om vores showroom her.

Tilbage til top

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse


Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse anbefaler vi du gør følgende
  • Tjek om ordrebekræftelsen er blevet opsnappet af dit SPAM filter
  • Hvis du stadig ikke finder ordrebekræftelsen kan du kontakte os på telefon eller e-mail, så er vi i stand til at gensende den og tjekke om e-mailen passer
  • Hvis du har tilmeldt dig e-mail og SMS advisering hos Post Danmark får du også en e-mail og en SMS når pakken er sendt og når pakken er klar til afhentning.

    Tilbage til top

    Hvordan virker ViaBill?


  • ViaBill giver dig mulighed for at købe dine varer på afbetaling.
  • Du kan købe for op til 20.000 kr. med ViaBill.
  • ViaBill koster kun 49 kr per måned.
  • Du kan afbetale over 1-10 måneder.
  • ViaBill foretager en kreditvurdering af dig med det samme, så du straks ved, om du er godkendt eller afvist.
  • På vores hjemmeside vil du finde pris pr. måned på alle produkter. Denne pris er den laveste pris pr. måned, hvilket er betaling over 10 måneder.
  • Fastsættelse af renter og afdrag afhænger af perioden, du ønsker at afdrage.
  • Hvis du bliver afvist i kreditvurderingen, må ViaBill ikke oplyse grunden for afvisning men henviser til deres samarbejdspartner Sparxpress for begrundelse, da det er dem, som foretager kreditvurderingen.
    Hverken ViaBill eller GrejFreak.dk får oplyst årsagen til afvisningen. Sparxpress kan kontaktes på 96161300.


  • Tilbage til top

    Jeg ønsker mere information omkring varen


    Hvis du ikke finder tilstrækkelige information omkring varen på vores side er du altid mere end velkommen til at kontakte os, både på tlf 71 99 63 61 og mail info@GrejFreak.dk. Vi vil forsøge at svare dit spørgsmål efter bedste evne eller alternativ kontakte vores leverandør, der kan give et fyldestgørende svar. Hvis du ønsker at kontakte os på mail, må dit spørgsmål gerne være meget præcist, så vi kan give dig det bedst mulige svar.


    Tilbage til top

    Hvordan virker track & trace?


    Når varen bliver afsendt fra GrejFreak.dk, vil du modtage en e-mail med et track & trace nummer. Dette kan du bruge til at følge pakkens vej. Hvis du ikke modtager dette nummer indenfor 24 timer eller næstekommende hverdag kan du skrive en e-mail eller ringe til os, så kan vi undersøge hvor langt din pakke er nået. Hvis pakken står som leveret på PostNord eller GLS hjemmeside, betyder det at pakken er ankommet til din adresse eller udleveringssted.
    Alt dette kan ses på PostNords hjemmeside eller hos GLS Track & Trace.

    Tilbage til top

    Ordrestatus


    Hvis du har oprettet en konto hos GrejFreak.dk, kan du logge ind på vores hjemmeside og følge med i din ordrestatus. Du kan også se gamle bestillinger mm.

    Klik her for at gå til dit login.

    Tilbage til top

    Returnering


    Fejlkøb/Forkert produkt
    Hvis du fortryder dit køb hos GrejFreak.dk skal du såmænd bare udfylde den returseddel der er blevet sendt med din vare.
    Den kan findes her: Returseddel - GrejFreak.dk
    Derudover skal du også sende varen tilbage til os. Du kan blot benytte den samme kasse du har modtaget varen i, eller anden passende indpakning, og klistre din egen returlabel på.
    Hvis du har mistet din returlabel kan du klikke på knappen for at lave en ny returlabel som du selv printer ud.



    Tilbage til top

    Defekt vare
    Er din vare defekt når du modtager den fra GrejFreak.dk så tøv endelig ikke med at sende varen retur. Du skal blot sende varen tilbage med den returlabel du kan printe på GrejFreak.dk/retur og skrive begrundelsen på retursedlen, som du finder på bagsiden af din faktura. Du må også meget gerne tage billeder af defekten og sende den til vores e-mail info@GrejFreak.dk, så vi har lettere ved at lokalisere fejlen.
    Vi bestræber os altid på at få løst disse sager hurtigst muligt, men da der er tale om reklamation, skal vi i kontakt med leverandøren. Derfor kan behandlingstiden være længere end ved ombytninger.


    Tilbage til top

    Har GrejFreak.dk en butik?


    GrejFreak.dk har et showroom i Viby J, hvor vi har nogle varer udstillet. I vores showroom kan man mærke og føle produkterne og også prøve tøj og støvler m.m., før man laver et køb. Da vores showroom ligger i forbindelse med vores lager kan vi hente de lagervarer som ikke er udstillet. Det betyder at alle de varer vi har på webshoppen kan prøves i vores showroom såfremt de er på lager.

    I vores showroom har vi flere computere opstillet således man kan bestille og betale for sine varer, mens man er der. Vi finder varen til dig ude på lageret og du får dit produkt med det samme. Bemærk at betaling med kontanter også er muligt, hvis du har lige penge.
    Læs mere om vores Showroom her

    Tilbage til top

    Tilbage til top


    Hvordan virker prisgarantien?


    Vi har udarbejdet en oversigt over hvordan vores prisgaranti virker. Denne kan du læse mere om lige her.
    Prisgaranti hos GrejFreak.dk

    Tilbage til top


    Andre spørgsmål


    Er dit spørgsmål ikke her at finde på siden? Kontakt os endelig via email eller telefon og vi vil besvare dit spørgsmål.


    Tilbage til top

    Hos GrejFreak.dk vil vi gerne gøre det nemt for vores kunder at gennemskue hvilke omkostninger der er i forbindelse med køb på vores hjemmeside.



    Fragttyper og omkostninger

    Alle ordrer over 499 DKK sendes fragtfrit i hele Danmark, hvis du vælger pakke uden omdeling. Såfremt du ønsker at modtage pakken med omdeling, skal du på en ordre over 499 DKK kun betale differencen mellem med omdeling og uden omdeling. Prisforskellen er på 30 DKK.
    Hvis du køber for under 499 DKK eller ønsker at få din ordre sendt til udlandet, skal du vælge en af fem forskellige fragttyper, for at kunne gennemføre dit køb.
    Prisen for fragten er angivet i parentesen.

    PostNord - Privatpakke med omdeling (59.00 DKK)
    Forsendelser til privatpersoner på adresser i Danmark, samt til Forsvarets feltpostadresser (Afghanistan, Irak, Libanon, Kosovo mm.)

    PostNord - Privatpakke uden omdeling (29.00 DKK)
    Forsendelser til dit lokale posthus eller døgnboks. Du får en SMS, når pakken er klar til afhentning (Gratis)

    GLS - Levering til pakkeshop (29.00 DKK)
    Forsendelser til dit lokale posthus eller døgnboks. Du får en SMS, når pakken er klar til afhentning (Gratis)

    PostNord - Erhvervspakke med omdeling (49.00 DKK)
    Forsendelser til virksomheder, institutioner, foreninger mm. i Danmark, samt til Forsvarets felpost adresser (Afghanistan, Irak, Libanon, Kosovo mm.)

    GLS - Erhvervspakke med omdeling (49.00 DKK)
    Forsendelser til virksomheder, institutioner, foreninger mm. i Danmark, samt til Forsvarets felpost adresser (Afghanistan, Irak, Libanon, Kosovo mm.)

    PostNord - Sverige (99.00 DKK)
    Forsendelser til privatpersoner på adresser i Sverige. (Max: 5 kg - Leveringstid: 2-6 dage.) Fri fragt over 1500 kr.

    PostNord - Udland 1 (410.00 DKK)
    Forsendelser til Færøerne (Max 5 kg. - Leveringstid 2-6 dage)

    PostNord - Udland 2 (280.00 DKK)
    Forsendelser til Norge, Finland og Tyskland (Max 5 kg. - Leveringstid 2-6 dage)

    Blue Water Shipping - Udland 3 (350.00 DKK)
    Forsendelser med fly til Grønland (Max 5 kg. - 2-7 dage)
    Blue Water Shipping har 3 ugentlig flyafgange fra Danmark til Grønland (Kangerlussuaq / Søndre Strømfjord).

    Fragtprisen gælder max 5 kg og max volumen på 50 x 40 x 40 cm. Vi kontakter dig med oplysninger omkring tillæg hvis din pakke overstiger vores fragtgrænse.

    Leveringstid til Kangerlussuaq: 2-3 dage.

    Leveringstid til Nuuk: 3-4 dage.

    Leveringstid til øvrige Grønland: 4-7 dage.





    Kreditkort og omkostninger Når du skal betale for dine varer, skal du vælge et af ni betalingsmuligheder. Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige muligheder, bortset fra dankort.
    Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.

    Dankort (Gratis)
    VISA-Dankort (Gratis)
    VISA (Gratis)
    VISA Electron (Gratis)
    Master Card (Gratis)
    Maestro (Gratis)
    Bankoverførsel (Gratis)
    ViaBill (Gratis) Læs mere

    Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

    Vælg venligst variant

    Kontakt os

    Skriv til os

    info@GrejFreak.dk

    Vi bestræber os på at besvare henvendelser indenfor 24 timer, også aften, weekend og helligdage.

    Ring til os

    71 99 63 61

    Telefonen har følgende åbningstider:

    Mandag: 10.00 til 22.00
    Tirsdag: 10.00 til 22.00
    Onsdag: 10.00 til 22.00
    Torsdag: 10.00 til 22.00
    Fredag: 10.00 til 19.00
    Lørdag: 10.00 til 16.00
    Søndag: 10.00 til 16.00 


    Bemærk at telefonen er lukket alle helligdage.


    MINI FAQ

    Følg os på sociale medier

    Følg GrejFreak.dk på sociale medier og få opdateringer om nye produkter, tilbud, konkurrencer og meget mere!

    GrejFreak.dk på Facebook GrejFreak.dk på Instagam GrejFreak.dk på YouTube

    Besøg os

    Prøv dit grej før du køber det i vores showroom på Gunnar Clausens Vej 58 i Viby J.

    Mandag: 10.00 til 19.00
    Tirsdag: 10.00 til 19.00
    Onsdag: 10.00 til 19.00
    Torsdag: 10.00 til 19.00
    Fredag: 10.00 til 19.00
    Lørdag: 10.00 til 16.00
    Søndag: 10.00 til 16.00 


    Bemærk at showroom har lukket alle helligdage.

    Trustpilot
    Trustpilot