Herunder finder du svar på ofte stillede spørgsmål. Hvis du stadig ikke finder svar på netop dit spørgsmål, så kontakt os endelig.
 

Telefon: 71 99 63 61

E-mail: info@GrejFreak.dk

Klik på en af de nedenstående links og læs mere
 

 

Hvordan foretager man en bestilling på GrejFreak.dk?

 
  1. Find den ønskede vare.
  2. Tilføj varen til indkøbskurv ved først at vælge antal, og derefter klikke på knappen "Køb nu".
  3. Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.
  4. Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer skal du trykke "Kurv" og derefter "Gå til indkøbskurv". Ret på ordren og tryk herefter på 'Opdater', og du vil se prisen efter ændringerne.
  5. Når du har fundet det ønskede antal varer trykker du "Til bestilling".
  6. Herefter kommer du til siden "Bestilling" hvor du skal udfylde dine informationer, vælge fragt form og ønsket betalingsform.
  7. Når du har indtastet dine oplysninger og valgt fragt- og betalingsform skal du godkende vores handelsbetingelser nederst på siden.
  8. Herefter bliver du bedt om at indtaste dine kreditkortoplysninger for at gennemføre købet. Hvis du har valgt at betale med bankoverførsel, bliver din ordre godkendt med det samme og du skal derfor logge på netbank for at overføre pengene til os. Pakken bliver ikke sendt før beløbet er modtaget
  9. Ved betaling med kreditkort bliver din bestilling først godkendt, når du klikker på "Gennemfør køb". Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.
  10. Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger.
  11. Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse hvori du finder et track & trace nummer til fragtselskabets hjemmeside.


God fornøjelse med at handle på GrejFreak.dk.
 

Sådan betaler du med EAN

 

How To EAN

Ønsker du at betale med EAN-fakturering, udfyldes dit CVR-nummer ikke.

Du udfylder:

  • Fornavn
  • Efternavn
  • Firmanavn
  • EAN-nummer
  • Adresse
  • Postnummer
  • By
  • E-mail
  • Telefonnummer
  • Indkøbsordrenummer

Hvis i udfylder CVR-nummer, vil betalingsmuligheden med EAN-nummer forsvinde.

Ved brug af bankoverførsel eller faktura afsendes jeres varer, når pengene er modtaget eller anden relevant dokumentation forevises.
Vores B2B-ansvarlige kan kontaktes telefonisk på +45 7199 4150 inden for almindelig arbejdstid; 08:00-16:00. Hvis det ikke er muligt at kontakte os i det telefoniske tidsrum, kan vi kontaktes pr. mail

Hvornår kan jeg forvente min vare?

 

Hos GrejFreak.dk har vi dag-til-dag levering på lagervarer. Det betyder at du kan bestille din vare en hverdag, før kl. 16:30 og modtage varen allerede dagen efter - med PostNord.
Alle varer bestilt om fredagen før kl. 16:30 bliver leveret lørdag, såfremt der er bestilt med PostNord*.
Alle varer der bestilles i weekenden bliver pakket og sendt mandag.
Der kan dog forekomme ekstra leveringstid, hvis der er travlhed hos fragtselskabet. Her kan du med fordel følge track'n'trace nummeret.

* i byer og områder, hvor PostNord tilbyder lørdagslevering

Kan jeg tilføje en vare til min ordre?

 

Du kan sagtens tilføje flere varer til din ordre. Dette kræver dog at vi ikke allerede har pakket varen. Når du finder den vare du ønsker at få tilføjet, skal du bare skrive det i kommentarfeltet på din næste ordre. Så er vi OBS på din pakke.

Har du bestilt en ordrer til afhentning i vores butik ved en fejl som skal sendes til dig?

 

Hvis du har bestilt en ordre på vores hjemmesiden og ved en fejl fået valgt afhentning i vores butik, så kan du bestille en ny ordre på hjemmesiden med nedenstående produkt og på den måde selv vælge og betale fragt form. Hvis du har bestilt for over 499 kr, så kan du også blot skrive til os på mail at du ønsker ordren tilsendt.

Showroom Salg

Hvornår får i varen på lager igen?

 

Vi kan ikke altid give et bud om hvornår varen er på lager igen, men vi vil rigtig gerne undersøge det for dig. Finder du et bestemt produkt som ikke er på lager, kontakt os endelig så vi kan forhøre os hos brandet og give dig en tidshorisont. Du kan kontakte os både på mail info@GrejFreak.dk og på telefon 71 99 63 61.

 

Jeg er i tvivl om størrelsen passer mig

 

Vi har en størrelsesguide de fleste produkter, som du med fordel kan benytte. Hvis du bestiller en vare online og den ikke passer dig tilbyder vi også gratis ombytning.
Læs mere om ombytning her. Vi har også et showroom du kan besøge og finde den rigtige størrelse til netop dit produkt. Her kan du prøve varen og tage den med dig hjem med det samme, hvis varen er på lager.
Læs mere om vores showroom her.
 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

 

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse anbefaler vi du gør følgende Tjek om ordrebekræftelsen er blevet opsnappet af dit SPAM filter. Hvis du stadig ikke finder ordrebekræftelsen kan du kontakte os på telefon eller e-mail, så er vi i stand til at gensende den og tjekke om e-mailen passer. Hvis du har tilmeldt dig e-mail og SMS advisering hos fragtselskabet, får du også en e-mail og en SMS når pakken er sendt og når pakken er klar til afhentning.
 

Hvordan virker ViaBill?

 

ViaBill giver dig mulighed for at købe dine varer på afbetaling. Du kan købe for op til 20.000 kr. med ViaBill. ViaBill koster kun 49 kr per måned. Du kan afbetale over 1-10 måneder. ViaBill foretager en kreditvurdering af dig med det samme, så du straks ved, om du er godkendt eller afvist. På vores hjemmeside vil du finde pris pr. måned på alle produkter. Denne pris er den laveste pris pr. måned, hvilket er betaling over 10 måneder. Fastsættelse af renter og afdrag afhænger af perioden, du ønsker at afdrage. Hvis du bliver afvist i kreditvurderingen, må ViaBill ikke oplyse grunden for afvisning men henviser til deres samarbejdspartner Sparxpress for begrundelse, da det er dem, som foretager kreditvurderingen.
Hverken ViaBill eller GrejFreak.dk får oplyst årsagen til afvisningen. Sparxpress kan kontaktes på 96161300.

Jeg ønsker mere information omkring varen

 

Hvis du ikke finder tilstrækkelige information omkring varen på vores side er du altid mere end velkommen til at kontakte os, både på tlf 71 99 63 61 og mail info@GrejFreak.dk. Vi vil forsøge at svare dit spørgsmål efter bedste evne eller alternativ kontakte vores leverandør, der kan give et fyldestgørende svar. Hvis du ønsker at kontakte os på mail, må dit spørgsmål gerne være meget præcist, så vi kan give dig det bedst mulige svar.

Hvordan virker track & trace?

 

Når varen bliver afsendt fra GrejFreak.dk, vil du modtage en e-mail med et track & trace nummer. Dette kan du bruge til at følge pakkens vej. Hvis du ikke modtager dette nummer indenfor 24 timer eller næstekommende hverdag kan du skrive en e-mail eller ringe til os, så kan vi undersøge hvor langt din pakke er nået. Hvis pakken står som leveret på fragtselskabets hjemmeside, betyder det at pakken er ankommet til din adresse eller udleveringssted.
Alt dette kan ses på PostNords hjemmeside.

Ordrestatus

 

Hvis du har oprettet en konto hos GrejFreak.dk, kan du logge ind på vores hjemmeside og følge med i din ordrestatus. Du kan også se gamle bestillinger mm.

Klik her for at gå til dit login.

Returnering

 

Fejlkøb/Forkert produkt
Hvis du fortryder dit køb hos GrejFreak.dk skal du såmænd bare udfylde vores retunér vare formular på følgende side: Retur - GrejFreak.dk
Derudover skal du også sende varen tilbage til os. Du kan blot benytte den samme kasse du har modtaget varen i, eller anden passende indpakning, og klistre din egen returlabel på.
Hvis du har mistet din returlabel kan du klikke på knappen for at lave en ny returlabel som du selv printer ud.
 

Defekt vare?

 

Er din vare defekt når du modtager den fra GrejFreak.dk så tøv endelig ikke med at sende varen retur. Du skal blot sende varen tilbage med den returlabel du kan printe på GrejFreak.dk/retur og skrive begrundelsen på retursedlen, som du finder på bagsiden af din faktura. Du må også meget gerne tage billeder af defekten og sende den til vores e-mail info@GrejFreak.dk, så vi har lettere ved at lokalisere fejlen.
Vi bestræber os altid på at få løst disse sager hurtigst muligt, men da der er tale om reklamation, skal vi i kontakt med leverandøren. Derfor kan behandlingstiden være længere end ved ombytninger.
 

Har GrejFreak.dk en butik?

 

GrejFreak.dk har et showroom i Viby J, hvor vi har nogle varer udstillet. I vores showroom kan man mærke og føle produkterne og også prøve tøj og støvler m.m., før man laver et køb. Da vores showroom ligger i forbindelse med vores lager kan vi hente de lagervarer som ikke er udstillet. Det betyder at alle de varer vi har på webshoppen kan prøves i vores showroom såfremt de er på lager.

I vores showroom har vi flere computere opstillet således man kan bestille og betale for sine varer, mens man er der. Vi finder varen til dig ude på lageret og du får dit produkt med det samme. Bemærk at betaling med kontanter også er muligt, hvis du har lige penge.
Læs mere om vores Showroom her
 

Hvordan virker prisgarantien?

 

Vi har udarbejdet en oversigt over hvordan vores prisgaranti virker. Denne kan du læse mere om lige her.
Prisgaranti hos GrejFreak.dk
 

Andre spørgsmål

Er dit spørgsmål ikke her at finde på siden? Kontakt os endelig via email eller telefon og vi vil besvare dit spørgsmål.